رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تاکیدکرد:
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: بسیج مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی است و امام خمینی «ره» با دوراندیشی و بینش بالا فرمان تأسیس این نهاد مردمی را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۰۲
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل مشهد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تاریخی صحنه‌های متفاوتی را تجربه کرده که در تمام عرصه‌ها نقش بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت روبه‌رشد کشور، کلیدی و تأثیرگذار بوده است.

 وی با بیان اینکه بسیج از بدو تأسیس کارکردهای مختلفی را در طول تاریخ از خود به‌جای گذاشته، افزود: بسیج یک نیروی مردمی و جهادی است و هرکجا وارد میدان شده برای رفع مشکلات تلاش کرده و عوامل سد راه انقلاب را رفع کرده است. بدون شک بسیج یکی از بازوهای اصلی انقلاب بوده و نمونه بارز آن را در 8 سال دفاع مقدس و پیروزی حق علیه باطل نمایان است.

 رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: نمونه نقش‌آفرینی‌های بسیج به‌عنوان نهاد مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس در جنگ تحمیلی بوده، جنگی که در آن ایران به‌ظاهر در برابر یک کشور اما در عمل مقابل ده‌ها قدرت جهانی ایستادگی کرد.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از ارکانی که باعث شد کشور ما در بدترین شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مقاومت کرده و سربلند باشد، بدون شک وجود بسیج مستضعفین بوده است.

 انسجام، اساس کارهای بسیج است

 سرهنگ مسعود پهلوان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پس از جنگ هجمه‌های فرهنگی علیه ملت ایران آغاز شد، اعلام کرد: بسیج در عرصه تهاجم فرهنگی که یک حوزه وسیع و پیچیده است، اهمیت قابل‌ملاحظه‌ای پیدا کرد.

 وی انسجام را اساس کارهای بسیج دانست و گفت: در هر کاری تا انسجام تحقق نیابد ارتقا و توسعه اتفاق نمی‌افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها